طرز تهیه شامی کباب

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه شامی کباب
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 24 دی 1398 ز : 19:28 | +

طرز تهیه شامی کباب

کاسه ای را اماده کنید سپس سیب زمینی ها را شسته و رنده کنید پس از ان پیاز را رنده کنید و همراه با سیب زمینی مخلوط کنید حالا گوشت چرخ کرده را به مایه اضافه نمایید و با دست حسابی ورز دهید همانند مراحل اماده سازی کباب کوبیده در همان حال ارد نخودچی را همراه با نمک و زردچوبه و فلفل سیاه اضافه نمایید پس از افزودن ادویه مایه را برای مدت زمان ۲ دقیقه ورز دهید تا حسابی جا افتاده و مخلوط شود .

اگر احساس نمودید مایه شما چسبندگی خوبی ندارد میتوانید تخم مرغ را هم اضافه کنید ، افزودن یک عدد تخم مرغ انسجام مایه کتلت را زیاد میکند و باعث میشود در هنگام سرخ کردن حالت خود را درون تابه از دست ندهد . حالا بر روی مایه شامی خوشمزه سلفون کشیده و برای ۱ الی ۲ ساعت درون یخچال قرار دهید تا مزه بهتری بخود بگیرد .

حالا تابه را روی حرارت متوسط گذاشته مقداری روغن اضافه کنید روغن که داغ شد از مایه برداشته و همانند کوکو سیب زمینی کف دست پهن کنید وسط انرا با انشگت سوراخ کنید تا در هنگام سرخ کردن مغز پخت شود درون تابه قرار دهید و دو طرف شامی را سرخ کنید . در کنار شامی ها چند عدد گوجه فرنگی را هم سرخ نمایید و همراه با نان یا برنج سرو کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com