طرز تهیه پیتزا لقمه ای

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه پیتزا لقمه ای
ن : لیلا تهامی ت : جمعه 27 دی 1398 ز : 1:14 | +

طرز تهیه پیتزا لقمه ای

در شروع کار خمیر مایه را همراه با شکر و آب ولرمی که دارید مخلوط کنید سپس تمام مواد را با هم ترکیب کرده و خمیر را اماده نمایید آرد را الک نموده و کم کم به خمیر اضافه نمایید و با دست آنرا ورز دهید تا خمیر یکدست و سفتی داشته باشید ، خمیر شما باید از خمیر پیراشکی سفت تر باشد . روی خمیر را سلفون کشیده و برای مدت زمان ۲ ساعت در یک جای نسبتا گرم اسراحت دهید تا ور بیاید .

هنگامی که خمیر مورد نظر شما اماده شد بر روی میز کارتان مقداری آرد بپاشید و خمیر را با وردنه بر روی میز کار پهن نمایید قطر خمیر شما تقریبا ۱ سانتیمتر باشد سپس به کمک یک قالب گرد خمیر را برش بزنید و با چنگال چند عدد سوراخ بر روی برش های خمیر ایجاد کنید ، فر را با دمای ۱۷۰ درجه پیش گرم کنید و پس از آن خمیر را برای مدت زمان ۳ دقیقه درون فر قرار دهید تا نیم پز شود .

در مرحله بعد و زمانی که خمیر را از درون فر خارج نمودید مقداری سس کچاپ و پنیر پیتزا بر روی خمیر ریخته بر روی آنها مقداری مواد پیتزا و دوباره پنیر پیتزا بریزید ، درجه حرارت فر را بر روی ۱۷۵ درجه قرار داده و مواد را برای مدت زمان ۱۵ دقیقه درون فر قرار میدهیم تا کاملا پخته شود . این خوراک همانند رولت مرغ یک پیش غذای شیک و مجلسی میباشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com