طرز تهیه جوجه کباب لاری

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه جوجه کباب لاری
ن : لیلا تهامی ت : شنبه 7 دی 1398 ز : 22:40 | +

طرز تهیه جوجه کباب لاری

مرغ را پس از اینکه پاک نمودید و پوستش را جدا کردید در ابعاد کوچک و مناسب برای سیخ گرفتن خرد نموده ، سپس تکه های مرغ را شسته و در آبکش قرار میدهیم تا آب آن کاملا گرفته شود . کاسه مناسبی را فراهم کرده و مرغ را درون کاسه ریخته پیاز را بصورت حلقه حلقه برش زده و در لا به لای مرغ قرار میدهیم ، حالا آب لیمو ترش تازه را بر روی مرغ ها میریزیم و پوست لیمو را هم با مرغ مخلوط میکنیم .

در مرحله بعدی ماست را اضافه نموده و با دست مواد را بخوبی هم زده تا تمام قسمت های جوجه به مواد آغشته شود ، حالا نوبت اضافه نمودن ادویه میباشد ، پاپریکا و فلفل قرمز و نمک را اضافه میکنیم و پس از آن تخم گشنیز را درون سس جوجه کباب ریخته و مواد را بخوبی مخلوط میکنیم در پایان روغن و زعفران آب شده را میریزم ، زمانی که مواد بخوبی با هم مخلوط شدند روی کاسه را میپوشانیم و آنرا برای یک شب درون یخچال قرار میدهیم تا حسابی مرغ طعم و عطر مواد را بخود بگیرد .

در مرحله بعدی سیخ ها را آماده کنید و جوجه ها را بصورت همسان سیخ کنید چون زمان پخت مرغ با استخوان کمتر است سعی کنید فیله های بدون استخوان را جدا سیخ بگیرید . ذغال یکدستی را آماده کنید و سیخ ها را بصورت چرخشی بر روی آتش حرکت دهید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه از مقداری کره و زعفران دم کرده بعنوان رومال استفاده کنید و با یک فرچه مویی این مواد را بر روی سیخ های جوجه بمالید . اکنون جوجه کباب خانگی شما آماده برای سرو شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com