طرز تهیه سس قارچ

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه سس قارچ
ن : لیلا تهامی ت : دو شنبه 9 دی 1398 ز : 22:49 | +

طرز تهیه سس قارچ

پس از اینکه قارچ ها را بخوبی شسته و تمیز نمودید خرد کنید و درون آبکش بریزید تا خشک شوند . در این فاصله تابه را روی گاز قرار دهید مقداری کره اضافه کنید سیر را اضافه کرده و تفت دهید زمانی که عطر آن بلند شد آرد را بریزید برای مدت زمان ۵ دقیقه تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود ، حالا نوبت اصافه کردن شیر ولرم میباشد

در همان حال که مشغول اضافه کردن شیر هستید با یک هم زن فلزی آرام آرام هم شیر را اضافه کرده و هم مواد درون تابه را مخلوط کنید تا آرد و شیر گوله نشود .

هنگامی که قارچ خشک شد در یک تابه جداگانه قارچ را تفت دهید تا نرم شده و آب بیاندازد، حالا قارچ را با همان آب به سس اضافه کنید و پس از انجام این کار عصاره مرغ را اضافه کنید هم بزنید ادویه ها را هم با سس مخلوط کنید و ظرف را بر روی حرارت ملایم اجاق قرار دهید و برای مدت زمان نیم ساعت مواد را هم بزنید تا سس خوشمزه شما جا افتاده شود و عمل بیاید . غلظت در حد معمولی باشد نه زیاد شل باشد نه زیاد سفت .

حالا دو قاشق غذاخوری جعفری خشک شده را اضافه کرده و پس از اینکه چند قل زد اجاق را خاموش کنید در مرحله بعد پنیر را اضافه کنید. در کاسه ای مجزا خامه را ریخته و چند قاشق سس درون کاسه بریزید و مخلوط کنید، انجام این کار بخاطر هم دما شدن خامه و نبریدن آن میباشد . خامه را با سس قارچ مخلوط کنید و درون یک ظرف درب دار بریزید تا جا افتاده شود و دم بیاد البته بدون حرارت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com