طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات
ن : لیلا تهامی ت : یک شنبه 15 دی 1398 ز : 23:2 | +

طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات

برای طبخ این خوراک خوشمزه و بسیار سالم سینه مرغ را برش زده و آنرا با پود آویشن و پاپریکا و مقداری روغن درون کاسه مخلوط میکنیم مواد را با دست ورز میدهیم تا کل قسمت های مرغ به سس آغشته شود در همان حال نمک و فلفل را هم اضافه میکنیم، حالا این مواد را برای مدت زمان ۱ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار میدهیم تا حسابی ترد و مزه دار شود .

در مرحله بعدی گوجه گیلاسی ها را برای مدت زمان ۲۰دقیقه درون فر قرار میدهیم تا پخته شوند، اگر فر در دسترس نیست میتوانید درون ماهیتابه گوجه ها را گریل کنید تا کاملا پخته شوند .

در این مرحله تابه  را روی حرارت متوسط اجاق قرار دهید و با مقدار اندکی روغن تکه های مرغ مزه دار شده را سرخ کرده تا کاملا مغز پخت شوند. مرغ های پخته شده را از درون تابه خارج کرده اندکی روغن اضافه کنید و پس از آن پیاز و سیر را اضافه کنید و تفت دهید وقتی که پیاز ها شیشه ای شد قارچ و کدو و بروکلی را درون تابه ریخته و تفت دهید

مواد را به آرامی هم بزنید شما از اضافه نمودن نمک ، فلفل غافل نشوید . زمانی که کلم و کدو سبز نرم شد مرغ های پخته شده را اضافه کنید تا گرم شوند و در پایان گوجه گیلاسی ها را به مواد اضافه کنید تا غذای شما کاملا خوش رنگ و خوش طعم شود ، اکنون خوراک مرغ شما آماده برای سرو شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com