طرز تهیه خورشت قیمه ساده

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه خورشت قیمه ساده
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 17 دی 1398 ز : 21:10 | +

طرز تهیه خورشت قیمه ساده

برای تهیه این خورشت اصیل و خوشمزه قابلمه را روی اجاق گذاشته حرارت را کم کرده پیازها را بصورت نگینی خرد کنید درون تابه ریخته و تفت دهید، زمانی که پیاز ها شیشه ای و نرم شد ، گوشت را بصورتی خورشتی خرد کرده و درون قابلمه بریزید و همراه با پیاز ها تفت دهید تا هنگامی که گوشت تغییر رنگ دهد .

در مرحله بعدی لپه را به خورشت اضافه کنید و همراه با مواد دیگر درون قابلمه تفت دهید . پس از تفت دادن این مواد بصورت تقریبی ۵ لیوان آب به خورشتتان اضافه کنید، تابه را بر روی اجاق قرار دهید رب گوجه را همراه با مقداری روغن تفت دهید سپس آنرا به خورشت اضافه کنید و حرارت را کمی بالا ببرید تا خورشت شروع بجوشیدن کند .

در حرکت بعدی و زمانی که خورشت شروع بجوشیدن کرد حرارت اجاق را کم کنید و درب قابلمه را ببندید تا غذای شما کاملا پخته و جا افتاده شود، قبل از اینکه لیمو عمانی را درون خورشت بریزید با چنگال چند نقطه از لیمو را سوراخ کنید و درون آب سرد قرار دهید تا طعم و مزه تلخ لیمو گرفته شود . بعد از اینکه خورشت جا افتاده شد لیمو عمانی را اضافه کنید، سپس میزان نمک و فلفل و زردچوبه خورشت را اندازه کنید و برای بهتر شدن رنگ خورشت مقداری زعفران درون غذا بریزید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com