طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 15 بهمن 1398 ز : 23:20 | +

طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ

برای تهیه یک اشترودل اولین کاری که شما انجام میدهید این است که مایه خمیر را همراه با شیر ولرم و یک قاشق سوپخوری شکر مخلوط کنید و سپس آنرا استراحت دهید تا عمل بیاید ۱۰ دقیقه زمان برای خمیر کافی می‌باشد . سپس روغن مایع را با تخم مرغ مخلوط کنید و یک قاشق چایخوری بهبود دهنده به آن اضافه کنید سپس خمیر عمل آمده را ریخته و آرد را الک کنید و به خمیر آرام آرام اضافه کنید و با دست بخوبی ورز دهید تا حسابی جا افتاده و منسجم شود . روی خمیر را به روغن مایع آغشته کنید و روی ظرف را با پارچه حوله ای بپوشانید تا حجم آن دو برابر شود .

در مرحله بعد ، روی میز کار مقداری آرد بپاشید و خمیر را بروی آن قرار داده و به کمک یک وردنه خمیر را به قطر نیم سانت پهن کنید . برای تهیه مواد میانی اشترودل پیاز را رنده کرده و درون تابه ریخته و تفت دهید سپس گوشت چرخ کرده را به پیاز اضافه کنید و با هم تفت دهید هنگامی که رنگ گوشت تغییر کرد مقداری قارچ و نمک و فلفل سیاه به مواد اضافه نمایید و با هم مخلوط کنید در پایان هم رب گوجه فرنگی را درون تابه ریخته و برای مدت زمان ۵ دقیقه با هم مخلوط کرده و تفت دهید تا مواد میانی ساندویچ خانگی شما آماده شود .

در مرحله بعد ، این مواد آماده شده را بر روی خمیری که پهن کرده بودید ریخته و روی آن را با پنیر موتزارلا بپوشانید خمیر دیگری را آماده کرده و روی مواد قرار دهید ، سپس رومال زده و مقداری کنجد بپاشید ، فر را آماده کرده و غذای خود را برای مدت زمان ۲۰ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید ، اکنون اشترودل شما آماده برای سرو شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com