طـرز تـهـیـه ماهی سنگسر شکم پر

تفریحی
تفریحی
طـرز تـهـیـه ماهی سنگسر شکم پر
ن : لیلا تهامی ت : جمعه 18 مهر 1399 ز : 23:53 | +

طـرز تـهـیـه ماهی سنگسر شکم پر

همه ما میدونیم ماهی شکم پر ، انواع مختلفی داره ، اما همیشه برای معطر کردن مواد داخل شکم ماهی از سبزیجات معطر مثله : گشنیز ، جعفری ، شوید ، ترخون و مرزه استفاده میشه .سلیق ما ایرانیها اینه که همیشه دوست داریم ماهی را سرخ کنیم ، اما اگر در فر هم آمادش کنیم روغن کمتری میبره و برای سلامتی خطری نداره .

در ابتدا ماهی ها را شسته ، شکمش را خالی کنید ، داخل شکم ماهی را به آبلیمو آغشته کنید و به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار دهید تا ماهی طعم دار بشه . درون تابه روغن ریخته ، سپس پیاز از قبل خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید وقتی پیازها سبک و شیشه ای شد ، سیر رنده شده و گردوی آسیاب شده را هم تفت دهید ، کمی رب انار اضافه کنید ، گیشنیز از قبل خرد شده را هم اضافه کرده و حرارت را خاموش کنید .

ماهی را از یخچال در آورید ، و داخل شکمش را از مایعی که درست کردید پر کنید ، انتخاب چگونه پختن ماهی باشماست .شما میتونید هم در تابه سرخ کنید ، هم در فر در دمای ۱۸۰ درجه طبخ نمایید .ده دقیقه قبل از اینکه خاستید ماهی ها را سرو کنید ، روی ماهی ها زعفرون آب کرده بریزید و سپس یه قاشق غذا خوری کره آب شده روی ماهی ها اضافه کنید ، و دوباره داخل فر قرار دهید تا خوراک ماهی برشته بشه . در کنار خانواده از نوش جان کردن این غذا لذت میبرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com