طرز تهیه مرغ ترش شکم پر

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه مرغ ترش شکم پر
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 7 بهمن 1399 ز : 22:22 | +

طرز تهیه مرغ ترش شکم پر

مرحله اول

برای تهیه مرغ ترش شکم پر ، مرغ را درون قابلمه گذاشته سپس به آن پیاز و هویج و نمک و زردچوبه را اضافه کنید و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا بصورت نیم پز آماده شود . در این فاصله زمانی مواد دیگر را آماده نمایید .

مرحله دوم

در این مرحله سبزی های معطر را درون چرخ گوشت ریخته و چرخ کنید ، سپس گردو و پیاز را به همین صورت چرخ کنید ، حالا تمام این مواد را درون کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید ، در همان حال نیمی از ادویه ها را با مواد مخلوط کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد این مواد را درون ماهیتابه ریخته و با حرارت کم آنها را برای مدت زمان ده دقیقه تفت دهید . هنگامی که به خوبی سرخ شدند آنها را کنار قرار داده تا خنک شوند . در یک ظرف جداگانه قارچ های خرد شده را همراه با فلفل دلمه‌ای و زرشک مخلوط کنید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد این مواد را درون ماهی تابه ریخته و سرخ کنید سپس به آن رب گوجه فرنگی و الباقی ادویه ها را اضافه کنید ، هنگامی که مواد کاملاً تفت داده شد ، ضبط سبزی سرخ شده را به آن اضافه می کنیم ، سپس رب انار یا گوجه سبز را با مواد مخلوط می کنیم .

 

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را با هم مخلوط کرده و برای مدت زمان ۵ دقیقه آنها را تفت میدهیم ، پس از اینکه مرغ نیم پز شد آن را آبکش می کنیم و دورتادور مرغ را سرخ می کنیم ، حالا با موادی که تفت داده بودیم ، درون شکم مرغ را پر کرده و اضافی آن را دور مرغ میچینیم .

 

مرحله ششم

در مرحله بعد مرغ را درون قابلمه قرار داده و برای مدت زمان ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی حرارت کم قرار میدهیم تا خوراک مرغ شکم پر دم بکشد ، امیدواریم این غذای خوشمزه و مجلسی را امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com