طرز تهیه لازانیا بدون فر

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه لازانیا بدون فر
ن : لیلا تهامی ت : چهار شنبه 15 بهمن 1399 ز : 23:10 | +

طرز تهیه لازانیا بدون فر

مرحله اول

برای تهیه لازانیا بدون فر پس از اینکه قارچها را به صورت ورقه ای خرد کردید آنها را درون ماهیتابه ریخته و تفت بدید و آنها را کنار گذاشته سپس پیاز را ریز کرده و درون ماهیتابه ریخته و همراه با مقدار کمی روغن تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد گوشت را به پیاز اضافه کنید و با هم تفت دهید تا زمانی که رنگ گوشت تغییر کند ، حالا فلفل دلمه‌ای را نگینی خرد کرده و به مواد اضافه کنید و با هم سرخ نمایید ، پس از انجام این مراحل قارچ های سرخ شده را اضافه کنید .

مرحله سوم

در این مرحله نمک و فلفل را همراه با ادویه مخصوص لازانیا و مقداری رب گوجه فرنگی به مواد اضافه کرده و با هم مخلوط کرده و تفت می دهیم ، در ضمن موادی که برای مایه لازانیا استفاده می‌کنید سلیقه ای می باشد و مقدار آن بستگی به ذائقه خود شما دارد .

مرحله چهارم

یک قابلمه بر روی اجاق گاز را داشته و به آن آب اضافه کنید ، هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد ورقه های لازانیا همراه با کمی روغن و نمک برای مدت زمان ۱۰ دقیقه درون قابلمه قرار دهید تا آنها نرم و بصورت نیم پز آماده شوند .

مرحله پنجم

در مرحله بعد و پس از آماده شدن ورقه های لازانیا آن ها را درون آبکش ریخته و آب سرد را بر روی آن ها بریزید ، حالا یک پارچه تمیز بر روی میز پهن کنید و ورقه های لازانیا را بروی پارچه قرار دهید ، تا آب اضافه آن ها گرفته شود .

مرحله ششم

در این مرحله سس خوشمزه و مخصوص بشامل را آماده کنید برای این کار آرد را درون ماهی تابه ریخته و تفت دهید تا بوی خامی آرد گرفته شود ، سپس به آن کره را اضافه کنید و با هم کمی تفت دهید ، حالا شیر گرم را به آرد اضافه کنید و مدام مواد را هم بزنید تا غلیظ شود به سس مقداری هم نمک و فلفل اضافه کنید .

مرحله هفتم

در این مرحله ماهیتابه دو طرفه را آماده کرده واشر آن را جدا کنید ، کف ماهیتابه را چرب کنید سپس سیب زمینی را ورقه ورقه کنید و در کف ماهیتابه بچینید ، سپس ورقه های لازانیا خانگی را روی سیب زمینی ها قرار دهید ، با این کار لازانیا نخواهد سوخت .

مرحله هشتم

در این مرحله روی ورقه های لازانیا سس سفید ریخته بعد پنیر پیتزا و بعد مواد گوشتی را اضافه کنید ، بصورت لایه لایه مواد را ریخته ، سس بشامل را روی آخرین ورقه لازانیا هم بریزید این کار برای خشک نشدن لازانیا می‌باشد .

مرحله نهم

در این مرحله بر روی مواد پنیر پیتزا و سس سفید بریزید ، حرارت را خیلی کم کرده و یک شعله پخش کن بر روی اجاق گاز قرار دهید ، سپس ظرف را روی اجاق گاز برای مدت زمان ۳۰ الی ۳۵ دقیقه قرار دهید تا خوراک لازانیا شما آماده شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com