‌طرز ‌‌تهیه ‌‌کیک تابه ای

تفریحی
تفریحی
‌طرز ‌‌تهیه ‌‌کیک تابه ای
ن : لیلا تهامی ت : یک شنبه 3 اسفند 1399 ز : 21:31 | +

‌طرز ‌‌تهیه ‌‌کیک تابه ای

‌‌

مرحله اول

برای تهیه کیک تابه ای خانگی و خوشگل پس از اینکه تخم مرغ را همراه با شکر و وانیل مخلوط کردید ، این مواد را برای مدت زمان ۶ الی ۷ دقیقه هم بزنید تا هم کشدار شود و هم رنگ آن به حالت کرم رنگ در آید توجه داشته باشید در اواسط کار کاسه را با لیسک دورگیری کنید .

‌‌

مرحله دوم

در مرحله بعد شیر و روغن مایع را به مواد اضافه کنید و با دور کند همزن برقی مواد را در حد مخلوط شدن هم بزنید . حالا آرد و بکینگ پودر را با هم الک نموده و در طول سه مرحله آن را به مایه کیک بدون فر خوشمزه اضافه نمایید . توجه داشته باشید پس از هر مرحله مواد را به آرامی هم بزنید ‌.

مرحله سوم

در مرحله بعد مایه کیک را برای ۱۰ ثانیه با دور کند هم بزنید . حالا ماهیتابه را آماده کرده دو لایه کاغذ روغنی را درون ماهیتابه پهن کرده سپس آن را چرب نمایید و مایه کیک را درون ماهیتابه بریزید . در ماهیتابه را بسته و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید .

مرحله چهارم

‌‌برای پخت کیک به ۲۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید . هنگامی که بوی پختگی کیک ساده خانگی بلند شد ، آن را تست نمایید چنگال درونی کیف رو کرده اگر خمیر به آن نچسبید یعنی کیک پخته شده حالا ماهیتابه را برگردانید تا روی کیک هم برای ۵ دقیقه روی اجاق بماند و برشته شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com