طرز تهیه کباب فلفلی

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کباب فلفلی
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 5 اسفند 1399 ز : 7:11 | +

طرز تهیه کباب فلفلی

مرحله اول

برای تهیه کباب فلفلی خوشمزه و خانگی ابتدای کار آشپزی باید سس‌مخصوص این کباب سنتی را آماده نمایید . پیاز را خرد کرده سپس ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و همراه با مقدار کمی روغن پیاز ها را تفت دهید تا سبک و شیشه ای شوند .

مرحله دوم

در مرحله و رب گوجه‌فرنگی را به پیاز داغ اضافه نمایید کمی که مواد تفت داده شد و بوی خامی گرفته شد ادویه ها را اضافه نمایید نمک و فلفل سیاه و زردچوبه حالا مواد را با هم مخلوط کرده و در آخر مقداری آب اضافه کنید و اجازه دهید تا سس به غلظت دلخواه برسد .

مرحله سوم

در این مرحله گوشت چرخ کرده را همراه با پیاز و نمک و فلفل سیاه و زردچوبه مخلوط کرده و به خوبی آنها را با دست ورز دهید . حالا به صورت جداگانه فلفل ها را کباب کنید حالا گوشت و فلفل های کباب شده را درون ماهیتابه ریخته و با مقداری روغن سرخ کنید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد و زمانی که رنگ گوشت تغییر کرد و خودش را گرفت کباب محلی را درون ظرف حاوی سس قرار دهید و بر روی حرارت ملایم اجاق گاز بگذارید تا کباب خوشمزه و محلی شما کاملاً مغز پخت و جا افتاده شود .

مرحله پنجم

در لحظات پایانی پخت گوجه فرنگی ها را از وسط به دو نیم تقسیم کرده سرخ کنید و درون ظرف گوشت قرار دهید تا کباب خانگی شما به روغن بیفتد این غذای محلی و خوشمزه را همراه با کته و سبزی خوردن و نان سنگک تازه میل نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com