طرز تهیه کیک رژیمی

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کیک رژیمی
ن : لیلا تهامی ت : چهار شنبه 6 اسفند 1399 ز : 7:45 | +

طرز تهیه کیک رژیمی

[divider]

مرحله اول

برای تهیه کیک رژیمی خانگی به صورت حرفه‌ای ۳۰ دقیقه قبل از شروع آشپزی تخم مرغ ها را از درون یخچال خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید. سپس وانیل و پودر دارچین و تخم مرغ را درون کاسه بخوبی با هم مخلوط کنید .

[divider]

مرحله دوم

در مرحله بعد مواد را برای مدت زمان ۵ دقیقه هم بزنید تا حجم مواد دو برابر شود و رنگ آن به حالت کرم رنگ در آید . حالا نوبت اضافه کردن شیره میباشد مواد را با هم به خوبی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند .

[divider]

مرحله سوم

در مرحله بعد آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و آنها را برای به مرحله الک نمایید آرد الک شده را آرام آرام به مخلوط مایه کیک خوشمزه اضافه کنید و آنها را هم زده تا یکدست شوند . یک قالب ۲۰ سانتی انتخاب کرده و کف آن را با کاغذ روغنی بپوشانید .

[divider]

مرحله چهارم

در این مرحله روی کاغذ را با روغن چرب کنید و پس از آن مایه کیک را درون قالب بریزید فر را ۲۰ دقیقه قبل از آشپزی پیش گرم کنید . حالا قالب را برای مدت زمان ۳۵ الی ۴۰ دقیقه درون فر و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا کاملا مغز پخت شود اکنون کیک ساده و خوشمزه شما آماده برای سرو می باشد . اگر می خواهید کیک‌ بدون‌ فر آماده کنید مایه را درون قابلمه ریخته و روی آن دم کنی قرار دهید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com