طرز تهیه غذا با میگو

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه غذا با میگو
ن : لیلا تهامی ت : شنبه 14 فروردين 1400 ز : 22:30 | +

طرز تهیه غذا با میگو

 

 

مرحله اول

برای پخت یک خوراک خوشمزه و دریایی پیشنهاد میکنیم غذا با میگو را در لیست برنامه های آشپزی خود قرار دهید برای پخت این خوراک خوشمزه ابتدا پیاز و سیر را پوست بگیرید و آنها را خرد کنید پیشنهاد می کنیم سیر را رنده نماید .

مرحله دوم

حالا ماهی تابه رو روی اجاق گاز قرار بدید و مقداری روغن اضافه کنید پس از اینکه روغن داغ شد پیاز و سیر را درون ماهی تابه ریخته و با حرارت ملایم تفت دهید این کار را تا زمانی که پیاز ها نرم شوند و بوی سیر پخش شود انجام دهید .

مرحله سوم

حالا نوبت این رسیده که فلفل دلمه ای ها را به صورت نگینی خرد کنید و آن را به مواد درون تو ماهیتابه اضافه کنید و برای مدت زمان یک الی دو دقیقه آنها را مخلوط کرده و تفت دهید . در مرحله بعد برنج فلفل و زردچوبه را اضافه کنید .

 

مرحله چهارم

مقدار کمی نمک اضافه کنیم و مواد درون ظرف را به خوبی هم بزنید حالا نوبت اضافه کردن آب مرغ می باشد پس از انجام این کار در ماهیتابه را ببندیم و کمی حرارت را زیاد کنید و صبر کنید تا خوراک ‌میگو شروع به جوشیدن کند .

مرحله پنجم

حرارت را کم کنید و برای ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا با حرارت ملایم غذا کاملا پخته شود . در این مرحله میگو های پاک شده را همراه با نخود فرنگی پرخاصیت به خوراک میگو اضافه کرده و درب ظرف را ببندید تا خوراک شما آماده برای مصرف شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com