طرز تهیه کیک سیب و دارچین

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کیک سیب و دارچین
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 17 فروردين 1400 ز : 20:19 | +

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

مرحله اول

طرز تهیه کمپوت سیب کمپوت سیب طرز تهیه ی کمپوت سیب کمپوت سیب خانگی تهیه کمپوت سیب

برای تهیه کیک سیب و دارچین پس از اینکه سیب ها را از وسط برش زدید آنها را به صورت برش های نازک ببرید ، این برش های یکدست و نازک رو بصورت منظم و ردیفی بر روی سینی فر قرار دهید ، مقداری شکر بر روی برش های سیب پاشیده و آنها را برای ۱۰ دقیقه درون فر قرار دهید .

مرحله دوم

توجه داشته باشی باید که از قبل پیش گرم شده باشد و دمای آن را ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید این کار برای آن است که سیب ها نرم شوند و راحت تر حالت بگیرند . پس از پخته شدن آنها را مانند گل رز بپیچید و کنار قرار دهید .

مرحله سوم

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

برای پخت کیک خانگی با این مواد باید قالب کمربندی ۲۳ سانتی را انتخاب کرده و درون آن کاغذ روغنی انداخته و قالب را چرب میکنیم . حالا آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و آن را الک می کنیم درون یک کاسه شکر و روغن مایع و کره را با همزن مخلوط میکنیم تا سفید شوند .

مرحله چهارم

حالا تخم مرغ ها را یکی یکی شکسته و به مواد اضافه میکنیم و با همزن مخلوط میکنیم ، آخرین تخم مرغ را همراه با وانیل اضافه کرده و هم می زنیم ، اکنون ماست را اضافه کرده و مواد را هم بزنید در پایان آرد را آرام آرام اضافه کنید و با دور کند همزن مواد را مخلوط کنید .

مرحله پنجم

طرز تهیه کیک سیب و دارچین

اکنون مایه کیک را درون قالب بریزید و با قاشق روی آن را صاف کنید دارچین را روی مایه کیک رژیمی بریزید و گل های سیب را به آرامی بر روی آن قرار دهید میتوانید از مقداری خلال پسته هم استفاده کنید . قالب را در طبقه میانی فر برای ۵۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com