طرز تهیه کوبیده چوبی مرغ

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کوبیده چوبی مرغ
ن : لیلا تهامی ت : پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400 ز : 7:44 | +

طرز تهیه کوبیده چوبی مرغ

مرحله اول

برای تهیه کوبیده چوبی مرغ ابتدا باید مایه گوشت را آماده کنیم برای اینکار درون یک کاسه نسبتاً بزرگ انتخاب کرده و درون آن سیب زمینی و هویج و پیاز و سبزی های معطر را ریخته و مخلوط می کنیم سپس به این مواد نمک فلفل و زردچوبه را اضافه می کنیم

مرحله دوم

پس از اینکه مواد را به خوبی با هم ترکیب کردیم پودر پاپریکا و گرد لیمو را همراه با گوشت مرغ اضافه می کنیم ،مواد را به خوبی با دست ورز می دهیم تا کاملا یکدست شوند روی ظرف را سلفون کشیده و برای یک الی دو ساعت به آن استراحت می دهیم تا حسابی مرغ مزه دار شود .

مرحله سوم

زمانی که می‌خواهید کوبیده مرغ خانگی را به سیخ بگیرید دست خود را درون آب ولرم خیس کرده و به اندازه یک نارنگی متوسط از گوشت بردارید و آن را دور سیخ چوبی شکل و فرم دهید حالا ماهیتابه رو روی اجاق گاز قرار میدهیم و صبر میکنیم تا روغن داغ شود .

مرحله چهارم

حالا سیخ های چوبی را درون ماهیتابه قرار می دهیم و هر دو طرف آن را سرخ میکنیم پس از انجام این کار ، درون یک ماهی تابه جداگانه رب گوجه فرنگی و آبلیمو و زردچوبه و نمک را همراه با مقداری آب حل می کنیم سیخ های چوبی را درون ماهیتابه قرار داده و در آن را می بندیم برای مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ، تا خوراک مرغ ما آماده برای مصرف شود .

نکات پخت کوبیده مرغ

سبزی های معطری که شما استفاده می کنید شامل شوید و گشنیز و جعفری می باشد . توجه داشته باشید هنگامی که سیب زمینی و پیاز را رنده می کنید آب اضافه آنها را باید بگیرید . سیب زمینی را پس از رنده کردن بلافاصله به مرغ اضافه کنید تا رنگ آن سیاه نشود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com