طرز تهیه رولت گوشت

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه رولت گوشت
ن : لیلا تهامی ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ز : 21:33 | +

طرز تهیه رولت گوشت

مرحله اول

برای تهیه رولت گوشت ابتدا باید از مواد میانی این غذای گوشتی را آماده کنید برای این کار پیاز را خرد کرده و در روغن ریخته و تفت دهید سپس به آن زردچوبه را اضافه کنید هنگامی که پیازها سبک شدند گوشت را به آن اضافه کنید .

مرحله دوم

پس از کمی تفت دادن فلفل سیاه و فلفل قرمز را به گوشت زده و با هم کمی تفت دهید پس از انجام این کار فلفل دلمه ای را همراه با رو به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید . حالا زمان آن رسیده که نصف لیوان آب به خوراک گوشت اضافه نمایید .

مرحله سوم

در این مرحله درب ماهیتابه را گذاشته و اجازه دهید تا با حرارت کم گوشت پخته و آب آن کشیده شود . در این فاصله زمانی سیب زمینی ها را پوست بگیرید و رنده درشت کنید آب اضافی آن را بگیرید و با پنیر پیتزا و تخم‌مرغ و جعفری و نمک و فلفل مخلوط کنید .

مرحله چهارم

فر را از قبل پیش گرم کنید ، کف سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و با کره چرب نمایید ، مایه سیب زمینی را درون سنی فر گاز پهن کنید و برای مدت زمان ۲۰ الی ۲۵ دقیقه با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید تا طلایی رنگ شود . مدت زیاد پخت باعث خشک شدن سیب زمینی خواهد شد پس مراقب باشید .

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان سیب‌زمینی‌ها را همراه با کاغذ روغنی خارج کنید سپس مواد گوشتی را که آماده کرده بودید بر روی سیب زمینی ها ریخته و دوباره آن را به صورت رول و محکم جمع کنید دوباره برای مدت زمان ۱۰ دقیقه درون فر قرار دهید .

مرحله ششم

در این مرحله و بعد از گذشت ۱۰ دقیقه سینی را خارج کرده و پنیر پیتزا را بر روی آن بریزید ، گریل را روشن کنید و سینی را دوباره داخل فر قرار دهید تا روی رولت خانگی شما قهوه ای رنگ شود اکنون خوراک شما آماده برای برش زدن و مصرف می باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com