طرز تهیه سمبوسه بندری

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه سمبوسه بندری
ن : لیلا تهامی ت : چهار شنبه 12 خرداد 1400 ز : 7:34 | +

طرز تهیه سمبوسه بندری

مرحله اول

برای تهیه سمبوسه بندری اصل و خوشمزه تند ابتدا سیب زمینی ها را شسته و بعد از اینکه آنها را پخت اید پوست بگیریم سپس سیب زمینی ها را رنده کنید پیازها را به صورت نگینی خرد کرده و درون ماهیتابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

پس از اینکه پیاز ها کمی سبک و شیشه ای شدند نمک را همراه با فلفل و زردچوبه به آن اضافه کنید و با همدیگر تفت دهید سپس به این مواد سیب زمینی های رنده شده را اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط کنید و تفت دهید

مرحله سوم

در مرحله بعدی سبزی های مخصوص سمبوسه که شامل تره و جعفری می باشد خرد کرده و به سایر مواد اضافه کنید و با هم دیگر مخلوط کرده و سرخ کنید ، حالا نوبت به آماده کردن نان های لواش می رسد نان ها را به صورت مستطیلی و یکدست برش بزنید .

مرحله چهارم

حالا مواد میانی سمبوسه را که سرخ کرده بودید روی نان ها گذاشته و آنها را به صورت مثلث شکل بپیچانید آنها را درون روغن داغ ریخته و سرخ کنید . برای پخت سمبوسه میزان استفاده از سبزی سلیقه ای می باشد. توجه داشته باشید سبزی‌ها را نباید زیاد تفت دهید .

مرحله پنجم

شما میتوانید خمیر یوفکا را جانشین نان لواش کنید . برای مواد میانی هم از انواع خوراکی ها و چاشنی ها مانند سوسیس و قارچ و گوشت و رب گوجه‌فرنگی و … هم میتوانید استفاده نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com