‌طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

تفریحی
تفریحی
‌طرز تهیه چیز کیک ژاپنی
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 18 خرداد 1400 ز : 23:22 | +

‌طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

مرحله اول

برای تهیه چیز کیک ژاپنی خوشمزه و مجلسی اولین کاری که می کنید این است که فر را با دمای ۱۶۰ درجه سانتیگراد پیش گرم کنید سپس درون یک قابلمه آب ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید تا بجوشد پس از آن زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید .

مرحله دوم

در این مرحله زرده ها را با همزن بالونی بزنید تا از هم باز شوند درون یک ظرف جداگانه پنیر خامه‌ای و شیر را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا کمی گرم شود ، به آن‌ها کره را اضافه کنید هنگامی که ۹۰% کره ذوب شده بود ظرف را از روی حرارت بردارید .

مرحله سوم

اجازه دهید تا کره با دمای خود مایه کاملا ذوب شود ، مایه پنیر را با زرده های تخم مرغ مخلوط کنید سپس روی آن آرد و نشاسته را الک نمایید . در مرحله بعد شکر را در صنوبر به سفیده تخم مرغ اضافه کنید و مواد را هم زده تا مرنگ نرم و لطیفی آماده کنید .

مرحله چهارم

اکنون باید مرنگ را در سه نوبت به مایه چیز کیک خوشمزه اضافه کنید . قالب مورد نظر را آماده کرده و کف و جداره‌های آن را با کاغذ نسوز بپوشاند حالا نوبت اضافه کردن مایه کیک به قالب می باشد ، قالب را هم در سه نوبت به زمین بکوبید تا هواگیری شود .

مرحله پنجم

قالب را درون سینی با دیواره های بلند قرار دهید و یک سوم سینی را آب کنید ، سینی را برای ۲۰ دقیقه با دمای ۱۶۰ درجه درون فر قرار دهید سپس حرارت را بر روی ۱۴۰ درجه قرار داده و اجازه دهید تا برای ۴۰ دقیقه بپزد اگر روی کیک خانگی رنگ نگرفت گریل را برای یک دقیقه روشن نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com