طرز تهیه کیک‌ خرمالو

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه کیک‌ خرمالو
ن : لیلا تهامی ت : جمعه 4 تير 1400 ز : 23:31 | +

طرز تهیه کیک‌ خرمالو

مرحله اول

برای تهیه کیک خرمالو ابتدا باید مواد را از یخچال خارج کرده و برای مدت زمان ۳۰ دقیقه بیرون و در محیط قرار بگیرند تا هم دما شوند سپس فر را روشن کرده تا از قبل پیش گرم شود حالا تخم مرغ و شکر را با هم مخلوط کرده و تا زمانی که آنها حجیم شوند با دور کند هم میزنیم در مرحله بعد دارچین و پوره خرمالو را به آنها اضافه می‌کنیم و برای یک دقیقه دیگر با هم مخلوط میکنیم .

مرحله دوم

در اینجا لازم می دانم به شما تهیه پوره خرمالو را توضیح دهم پس از اینکه پوست خرمالو را گرفتی آنها را درون مخلوط کن ریخته و با هم به خوبی می کنید توجه داشته باشید حتماً از خرمالوهای رسیده و شیرین برای تهیه کیک خانگی خوشمزه استفاده نمایید .

مرحله سوم

حالا به مواد مایه کیک روغن و آب را اضافه کنید و دوباره برای مدت زمان یک دقیقه هم بزنید پس از انجام این مراحل نوبت به اضافه کردن آرد و بیکینگ پودر می‌رسد ، آرد را در ۳ مرحله الک کنید و پس از آن همراه با جوش شیرین و نمک در سه نوبت به مواد اضافه کنید . یک قاشق از آرد را نگه دارید و آن را با گردو های خرد شده مخلوط کرده و به مایه کیک اضافه کنید .

مرحله چهارم

اکنون آماده برای ریختن درون قالب شده قالب را برای مدت زمان ۴۵ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید تا آماده شود برای تزیین هم از سس خرمالو استفاده کنید ،پوره خرمالو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و برای تزیین کیک استفاده کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com