نگهداری برگ مو در آب نمک و سرکه

تفریحی
تفریحی
نگهداری برگ مو در آب نمک و سرکه
ن : لیلا تهامی ت : چهار شنبه 9 تير 1400 ز : 23:27 | +

نگهداری برگ مو در آب نمک و سرکه

روش کنسرو کردن

برای نگهداری برگ مو می توانید از روش کنسرو کردن استفاده کنید پس از اینکه برگها را شستید آنها را آبکشی کرده و درون آب جوش بریزید تا وقتی که تغییر رنگ دهند ، سپس برگ ها را به صورت رول جمع کنید و داخل ظرف شیشه ای قرار دهید سپس مقداری آب نمک ۲ قاشق غذاخوری و سرکه ۱ قاشق غذاخوری بر روی برگ ها بریزیم ، حالا شیشه را با آب جوش پر کنید ، درب آن را بسته ، شیشه را درون قابلمه گذاشته و آب اضافه میکنیم برای ۷ دقیقه اجازه دهید تا بجوشد سپس شیشه را از درون قابلمه خارج کرده و آن را به صورت برعکس قرار دهید تا سرد شود پس از انجام این مراحل کنسرو شما آماده شده و از آن در جای خنک و تاریک نگهداری کنید .

نگهداری در بطری نوشابه

برگ های مو را پس از شستشو خشک کرده بصورت ۱۵ تایی رول کنید و درون شیشه نوشابه قرار دهید شیشه را تا لبه پر کنید در همان حال چند بار شیشه را به زمین بزنید تا هواگیری شود هنگامی که در شد یک قاشق مرباخوری نمک را درون یک استکان آب حل کنید درون شیشه ریخته و در جای خنک و تاریک نگهداری نمایید .

نحوه نگهداری در فریزر

پس از اینکه برگها را شستید آنها را درون آب کش قرار داده تا کاملا خشک شوند ، برگ ها را درون کاسه ریخته بروی آن نمک و آب جوش بریزید و اجازه دهید تا تغییر رنگ دهند ، حالا آبکشی کنید و بعد از آن بصورت رول ۱۵ تایی جمع کنید ،رول ها را درون کیسه فریزر گذاشته و در فریزر قرار دهید . حتما از نمک دریا استفاده کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com