طرز تهیه مواد جوجه کباب

تفریحی
تفریحی
طرز تهیه مواد جوجه کباب
ن : لیلا تهامی ت : سه شنبه 6 مهر 1400 ز : 22:18 | +

طرز تهیه مواد جوجه کباب

مرحله ۱

مواد جوجه کباب خوشمزه و خوش رنگ را با هم مخلوط می‌کنیم ، در ابتدا سینه های مرغ را در ابعاد مناسب که روی سیخ به راحتی قرار بگیرند برش می زنیم سپس آنها را درون یک کاسه ریخته و زعفران را همراه با ماست موسیر به تکه های گوشت اضافه میکنیم .

مرحله ۲

در مرحله بعدی سس مایونز را همراه با آبلیمو و روغن و پودر آویشن برای مرینیت جوجه کباب زعفرانی اضافه می نماییم ، پس از اینکه مواد را به خوبی با هم مخلوط کردیم پودر پاپریکا را همراه با نمک و فلفل و زنجبیل و رزماری به سایر مواد اضافه کرده و به خوبی ورز می دهیم تا تمام تکه های مرغ به این چاشنی ها آغشته شوند .

مرحله ۳

حالا روی ظرف خود را پوشانده و برای مدت زمان تقریبا ۵ ساعت یا یک شب تا صبح درون یخچال قرار دهید تا حسابی خوراک جوجه شما مزه دار شود ، یک ربع قبل از اینکه غذا را کباب کنید آبلیمو را به آن اضافه کنید این کار باعث می شود تا خوراک شما ترد شود .

مرحله ۴

حالا یک ذغال یک دست و خوب را آماده کنید و پس از آن جوجه ها را به سیخ بکشید و روی حرارت یکدست منقل کبابی قرار دهید ، نیازی به باد زدن نیست اجازه دهید تا با همان حرارت غذا پخته شود ، باد زدن شما باعث سوختن روی جوجه ها خواهد شد ، میتوانید در لحظات پایانی یک فرچه آغشته به کره را روی خوراک مرغ کبابی خود بکشید ، همراه با سبزی خوردن و نان سنگک تازه حالشو ببرید . نوش جان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by jazabiyatkhanema
This Template By Theme-Designer.Com